Saturday, March 21, 2015

KENAPA DIA? SAHABAT BAIK SAYA SENDIRI (III)



Cakap dh redha dan ikhlas doakan kebahagiaan mereka berdua..tapi kenapa tulis kt blog sampai 3 entry?blog sy suka ati sy nak tulis  apa..aku yg tulis kau yg panas.pinjam kata2 cik ungu:

“Kadang2 aku tulis utk memberitahu,kadang2 aku tulis utk brkongsi,kdg2 aku tulis utk melepas rasa,kdg2 aku tulis utk org baca,tapi kdg2 aku tulis bukan utk org baca,mcm kali ni”

Ya,sy tulis kali ni sbb kalo2 satu hari nanti..kalo sy kecewa or sedih,sy akan ingat sy dah pernah sesedih dan kecewa mcm kali ni.kalau2 sy dikhianati lagi,sy akan ingat sy pernah dikhianati mcm kali ni,dan kalo2 sy sakit,sy akan ingat sy dah pernah se sakit ni.Jadi sy mmg sengaja tulis ni...dan ini KISAH sy.
  





Dan ini msj terakhir sy utk sahabat,dan sy benar2 ikhlas..sbnrnya x sangka dia akan msj selepas berlaku ‘perang’ antara kami bertiga,selepas sy dh kembali tenang,nak lupakan sume n doakan kebahagiaan mereka.Tapi sekali lagi sy tewas,kali ni bkn air mata kecewa tapi air mata kesedihan,bkn sbb cinta,tapi sbb prsahabatan.betapa sy sygkan friendship ni,rasa x berbaloi utk putuskn sebuah ikatan persahabtan yg dh 10 thn  sejak sekolah menengah (SMACH) hanya kerana cinta,yg sudah pasti bkn lagi milik saya .

Untuk S ,if terbaca ni..aku mintak maaf kalo ada kata2 yg wat mu sakit hati time aku marah ari tu,coz aku pn manusia biasa,aku bkn baik sgt nak nyanyi lagu kompang dipalu pengantin malu time mu ckp tgh plan nk kawin dgn dia.tapi aku x pernah benci mu pun.Sume aku dh lepaskn n x simpan dlm hati.simpan dlm kepala jah utk pengajaran di masa depan.I will pray for ur happiness with him..tapi kalo mu still kata  aku x ikhlas doakan kebahagiaan mu mcm sblm ni...suka hati mu lahh.


Untuk H,”Nevermind I’ll find someone BETTER than u,I wish nothing but the best for u too”-xoxo

2 comments:

  1. Tulaaa..aku kabo doh Abdul Hakim Amir tu buaya..tak caye.. Hahahaha !! dulu kabo taknok sgt ke Hakim Amir..skg hamik nok !! Skg kau rasa apa yg akubrasa tapi kesian kat ko kena lagi teruk dr aku..best friend pulok tu takpelah..nak buat mcm mana si H kau tu memang binawe..takde batu.. nanti aku mai ofis dia tingkat 20 bangunan Sapura Kechana aku tumbuk muka dia untuk ko ngn aku k ! Jangan sedih2..biar diaorang..seriously diaorang takkan aman..lagi2 si #ahamb181 yg babi tuuu.. Kebetulan aku stalk ko sekali tau pasal story ni. Wow ! Mmg gempak. Hehehe.. stay strong lah yekk..

    ReplyDelete
  2. hi anon..sy rasa sy taw awk sape:-)it's ok..sy dh maafkan mereka n terima ni as ujian dan takdir.banyak hikmah yg Allah bagi sebenarnya,in fact sy syukur sume ni trjadi,sy dh happy skrg.dowg pn dh minta maaf so dh xde pape lagi dah.sy ikhlas doakn kebahagiaan dorang..dh jodoh kan..:-)nape pilih utk membenci sedangkan kita blh menyayangi,nape pilih berdendam sedangkan kita blh memaafkn..kan?neway thank you bagi semangat..sy x sedih dah,dh happy da skrg..:-)n awk mmg sowg stalker yg hebat sbb jumpa blog sy ni..im impressed...:-)

    ReplyDelete